Componenta 1 – Îmbunătățirea rețelelor de comunicații (infrastructură IT)
Prin înlocuirea echipamentelor învechite sau suplimentarea celor existente, respectiv în unele cazuri dotarea cu aparatură, pe care unitatea spitalicească nu o deține în prezent, se vizează creșterea calității serviciilor medicale oferite populației deservite. Se urmărește îmbunătățirea calității și a rezultatelor activităților medicale și administrative, eficientizarea proceselor operaționale și asigurarea conexiunilor dintre cele 7 clădiri aparținând spitalului și furnizorii de mentenanță pentru echipamentele medicale de radiologie, laborator etc.
Componenta 2 – Implementarea și/sau îmbunătățirea software-ului clinic și a interoperabilități
Se dorește ca sistemul informatic de îngrijire a pacientului să fie cât mai complex, integrând vizualizarea datelor pacienților, etapele acordării asistenței medicale și îngrijirea clinică continuă cu suport pentru deciziile clinice din cadrul unității spitalicești. Această viziune integrată a îngrijirii continue a pacientului completează stratul de bază al asistenței medicale, valorificând informațiile din tot spitalul pentru a oferi clinicienilor date specifice pacientului.
Componenta 3 – Implementarea și/sau îmbunătățirea software-ului non-clinic și a interoperabilității
Având în vedere numărul mare de utilizatori din cadrul instituției și a faptului că activitatea se desfășoară în mai multe locații diferite, este necesară o soluție informatică securizată, care să asigure acces de la distanță la resursele informatice (stații de lucru și software). Toți utilizatorii autorizați trebuie să aibă acces la sistem și la datele necesare pentru asistență/depanare/service, în ideea asigurării continuității și eficienței activității.
Sursa: Oradeaindirect.ro