Extinderea programului de dotare cu motociclete de intervenție urbană
Într-o lume în care fiecare secundă contează, Fundația pentru SMURD, cu sprijinul Lidl România, își continuă misiunea de a reduce timpul de răspuns la cazurile grave. Orașul Oradea a fost recent adăugat pe harta reședințelor de județ beneficiare ale acestui program național. Două noi motociclete, echipate cu dispozitive medicale esențiale pentru acordarea primului ajutor, au intrat în dotarea Inspectoratului pentru Situații de Urgență „Crișana” al județului Bihor.
Paramedicii SMURD, pregătiți pentru provocări
Zece paramedici SMURD au beneficiat de cursuri specifice de perfecționare pentru conducerea în condiții periculoase și au primit zece seturi complete de echipamente de protecție moto, tip vară/iarnă. Aceștia sunt pregătiți să facă față oricăror provocări pe care le-ar putea întâlni, asigurând intervenția coordonată, rapidă și eficientă în zone caracterizate de valori ridicate de trafic sau în zone cu căi de acces de dimensiuni reduse.
Impactul motocicletelor de intervenție urbană
Stopul cardio-respirator poate apărea oricând, oriunde și la oricine. Cu fiecare minut de la instalarea stopului cardio-respirator, dacă nu se intervine cu măsuri de prim ajutor, șansele de supraviețuire ale victimei scad cu aproximativ 10%. Prin utilizarea motocicletelor de intervenție, timpul de răspuns poate fi redus la jumătate, ceea ce înseamnă o diferență semnificativă pentru pacienți.
Un parteneriat de succes
Sprijinul financiar oferit de Lidl România pentru extinderea acestui proiect în județul Bihor este de aproximativ 400.000 RON. Acest program a fost demarat inițial în București de către Fundația pentru SMURD prin achiziționarea primelor două motociclete cu ajutorul fondurilor strânse în urma unei campanii de redirecționare a 2% din impozitul pe venit către această cauză.
Despre Lidl România
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.350 de magazine și peste 225 de centre logistice și depozite în 31 de țări. Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț.
Sursa: Oradea În Direct