Close Menu
Stiri Oradene
    Facebook
    Trending
    • Ministrul Sănătății a vizitat Spitalul Bihor
    • FC Bihor a pierdut primul meci amical din vară
    • Incendii la culturi agricole în Olosig, Iteu Nou, Ghiorac
    • Restricțiile pentru camioanele de mare tonaj în Ungaria au fost reduse
    • Record personal pentru Mihai Dringo la 200 metri plat
    • Rabia: transmisie, simptome și recomandări DSP Bihor
    • Persoană electrocutată pe șantier în Oșorhei
    • Comunicat AS Baschet Star Oradea după accidentul tragic A2.
    Facebook
    Stiri OradeneStiri Oradene
    Contact
    sâmbătă, iulie 5
    • Home
    • Stiri locale
    • Stiri judetene
    • Sport
    • Sanatate
    • Social
    • Editoriale
    • Anunțuri comerciale
    • Advertoriale
    • Contact
    Stiri Oradene
    Home»Stiri locale

    Băncile au negociat mai mult şi s-au împăcat mai des cu consumatorii în 2023.

    februarie 7, 2024 Stiri locale Niciun comentariu2 Mins Read
    img WlUSvwa3yCfI7yapIK3menlU
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    CSALB a primit un număr record de cereri de negociere în 2023

    Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a anunțat că în 2023 a înregistrat un total de 2.932 de cereri de negociere din partea consumatorilor, cel mai ridicat număr din ultimii 7 ani. De asemenea, se remarcă faptul că instituțiile bancare au acceptat cu 15% mai multe cereri de negociere comparativ cu anul anterior.

    Valoarea totală a beneficiilor obținute de consumatori în urma negocierilor cu băncile a depășit 3,3 milioane de euro anul trecut, marcând o dublare a acestora în ultimii 4 ani. În perioada 2016-2023, consumatorii au obținut beneficii în valoare totală de peste 11,3 milioane de euro din cadrul CSALB.

    Alexandru Păunescu, reprezentantul Băncii Naţionale a României în Colegiul de Coordonare al CSALB, a subliniat că creșterea activității demonstrează îmbunătățirea continuă a mecanismului de negociere condus de conciliatorii CSALB și disponibilitatea crescută a băncilor de a rezolva problemele întâmpinate de consumatori.

    Creșterea numărului de procese în care părțile doresc o rezolvare amiabilă

    Reprezentantul BNR a evidențiat faptul că tot mai mulți români aleg soluția rapidă și fără costuri pe care CSALB o oferă, subliniind că există multe cazuri în care oamenii și-au rezolvat problema cu banca în doar câteva zile.

    Deschiderea și disponibilitatea manifestată de unele bănci comerciale au contribuit la consolidarea încrederii în întregul sistem bancar, conform declarațiilor lui Păunescu.

    Sursa: Oradea Indirect

    stirioradene

    Keep Reading

    Incendii la culturi agricole în Olosig, Iteu Nou, Ghiorac

    Restricțiile pentru camioanele de mare tonaj în Ungaria au fost reduse

    Persoană electrocutată pe șantier în Oșorhei

    Comunicat AS Baschet Star Oradea după accidentul tragic A2.

    Școala de vară a profesorilor de limba română s-a închis

    Începe Festivalul Medieval Oradea. Vezi programul evenimentului

    Add A Comment

    Comments are closed.

    Articole recente
    • Ministrul Sănătății a vizitat Spitalul Bihor
    • FC Bihor a pierdut primul meci amical din vară
    • Incendii la culturi agricole în Olosig, Iteu Nou, Ghiorac
    • Restricțiile pentru camioanele de mare tonaj în Ungaria au fost reduse
    • Record personal pentru Mihai Dringo la 200 metri plat
    Facebook

    Categorii

    • Stiri locale
    • Stiri Judetene
    • Sport
    • Sanatate

    Despre

    • Contact
    • Cookies
    • Termeni si conditii
    • Politica de confidentialitate

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.