Studenții antreprenori în vizită la Mobiente, un gigant al industriei de modă
În cadrul proiectului „Dezvoltarea durabilă a antreprenoriatului studențesc în Universitatea din Oradea”, studenții au avut ocazia să viziteze Mobiente, una dintre cele mai de succes afaceri din județul Bihor. Compania, care furnizează produse pentru Casa Regală Suedeză și branduri de renume precum Max Mara și Louis Vuitton, este prezentă pe piețe din SUA, Canada, Japonia, Australia, Israel și Kuweit. În plus, studenții au avut surpriza să-l întâlnească pe celebrul designer Cătălin Botezatu în magazinul companiei.
Mobiente, un exemplu de succes în industria modei
De aproape trei decenii, Mobiente a reușit să se impună ca un brand de referință pe piața confecțiilor și tricotajelor. Studenții, viitori antreprenori, au avut ocazia să afle direct de la sursă rețeta succesului acestei afaceri. Directorul companiei, Ioan Tulvan, le-a dezvăluit că afacerea sa numără peste 200 de angajați și că a investit constant în tehnologie modernă și utilaje performante pentru tricotaje, concentrându-se pe „creșterea naturală” a afacerii.
Produsele Mobiente, o combinație de calitate și inovație
Mobiente produce tricotaje și confecții textile pentru bărbați, femei și copii, din toate categoriile de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii, cât și cele din categoriile: casă, sport, medical și auto. Compania se mândrește cu faptul că este una dintre puținele companii din Europa capabile să realizeze, într-un sistem complet integrat, articole tricotate combinate cu materiale textile, inclusiv dantelă, mătase, piele sau orice tip de material, obținând produse unice de cea mai înaltă calitate.
Adaptabilitatea, cheia succesului în industria modei
Ioan Tulvan a explicat că, în toți acești ani, Mobiente a adaptat producția astfel încât să poată oferi servicii pentru aproape întreaga structură de îmbrăcăminte pe care și-o dorește clientul. Comenzile mari, în mii de bucăți, aproape că au dispărut. În prezent, fiecare brand încearcă să intre primul în piață cu un produs special, să fie foarte elastic, să se poată adapta imediat. Și Mobiente, ca firmă, a fost nevoită să adapteze pregătirea lucrărilor la un nivel care să răspundă cerințelor clientului.
Studenții, fascinați de tehnologia modernă
Studenții orădeni au vizitat mai multe departamente ale firmei Mobiente, fiind interesați de mașinile noi și complexe din secția de tricotaje. Fetele au zăbovit mai mult în zona produselor finite și la magazinul companiei. La finalul vizitei, Ioan Tulvan le-a oferit studenților câteva sfaturi, legate de felul în care pot îmbina cunoștințele teoretice cu activitatea practică și i-a încurajat să aplice pentru a obține un job în compania pe care o conduce.
Surpriza vizitei: Cătălin Botezatu
Într-o notă mai ușoară, studenții au avut surpriza să-l întâlnească pe Cătălin Botezatu în magazinul companiei. Designerul a fost de acord să se lase fotografiat împreună cu studenții Universității din Oradea, adăugând un strop de glamour vizitei lor.
Sursa: Oradea În Direct